Jubileumboek 50 jaar D.O.W.

Er zijn nog enkele jubileum boeken verkrijgbaar

Jubileumboek 50 jaar D.O.W

Ijsclub DOW Menaam

Ijsclub DOW Menaam Gisteravond een prachtige receptie avond gehad van het 50 jarig jubileum van de ijsclub D.O.W. Ook is gisteravond het jubileum boek gepresenteerd 50 jaar ijsclub D.O.W. Het is een prachtboek werk met verhalen van o.a Jan Roelof Kruithof, Yep Kramer ( vader van Sven Kramer) Rein Jonker en Bennie van der Weide. Ook de plaatselijke rijders zoals Ypke Bouma en Barbara Heerschop hebben een verhaal geschreven over hun schaats carrïere. Ook leuke verhalen van  de ereleden en een leuk verhaal van oud voorzitter Jan Bakker  en uiteraard alle uitslagen van de verreden wedstrijden.
.Je kan het jubileumboek boek nog bestellen via E mail durk@timmerbedrijfdeboer.nl Of je kunt het afhalen bij Attie van der Let Ljochtmisdijk 13 in Menaam. Het boek kost maar € 5,00